Toegankelijkheid links Ga naar de hoofdinhoud
Consument Adviseur Veelgestelde vragen Zoeken
Persoon zit achter laptop

Service & contact

Wij staan graag voor je klaar. Waar kunnen we je mee helpen?

Persoon staat in keuken op tablet te kijken

Actuele verwerkingstijden

Je vindt de actuele verwerkingstijden via de partner waar je de aanvraag hebt ingediend.

MO.Servicing

  • BlueLine Hypotheekdesk
  • Basic Serviceproviding
  • Huismerk

Aanvragen die worden ingediend via één van bovenstaande bedieningsconcepten, worden verwerkt door MO.Servicing. De verwerkingstijden van MO.Servicing vind je op de website van MO.Servicing.

DAK
De verwerkingstijden van DAK vind je op de inlogpagina van DAK.

Twee personen zitten aan de keukentafel achter een laptop

Ik heb een vraag over een aanvraag. Met wie kan ik contact opnemen?

Je kunt terecht bij de partner waar je een aanstelling hebt.

MO.Servicing

  • BlueLine Hypotheekdesk: telefoonnummer 088-766 38 15
  • Basic Serviceproviding: telefoonnummer 088-766 38 50
  • Huismerk: telefoonnummer 088-766 38 30

Je kunt de status van de aanvraag inzien via de inlogpagina van MO.Servicing.

DAK

  • Telefonisch contact via: 030-214 22 98

Je kunt de status van de aanvraag inzien via de inlogpagina van DAK.

Persoon zet doos met spullen in auto

Hoe kan ik IQWOON aanbieden?

Wil je een beheermutatie uitvoeren en heb je nog geen aanstelling? Meld je dan aan bij één van onderstaande partners:

ROMEO Financiële Diensten

DAK

Mark de Bruijn, accountmanager

Heb je een vraag over de voorwaarden van IQWOON of wil je even sparren? Neem dan contact op met Mark via telefoonnummer: 06 - 121 281 71 of stuur een mail naar mark.debruijn@dmpm.nl